Regulamin świadczenia usług sklepu KIDZY.pl

§ 1

KIDZY.pl jest sklepem internetowym, którego właścicielem jest Barbara Bieta prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Barbara Bieta „Kidzy” z siedzibą w Imielinie przy ul. Drzymały 76, 41-407, wpisaną do CEIDIG, NIP: 6462904093. Regulamin określa zasady zawierana transakcji w sklepie KIDZY.pl.

§ 2

KIDZY.pl jest internetowym sklepem, za pośrednictwem którego użytkownicy mogą nabywać produkty dla mam i dzieci. 

§ 3

  1. Dokonywanie zakupów za pośrednictwem KIDZY.pl wymaga akceptacji plików cookie przez przeglądarkę użytkownika.
  2. Serwis działa na prawidłowo skonfigurowanej przeglądarce Internet Explorer, Mozilla Forefox, Google Chrome bądź innej zaktualizowanej i odpowiednio skonfigurowanej przeglądarce.

§ 4

  1. Aby złożyć zamówienie, należy zarejestrować się lub wypełnić formularz "szybkie zakupy".
  2. Zamówienie dokonywane jest przez wybór właściwej pozycji produktowej, wybór liczby egzemplarzy i kliknięcie znaku „przejdź do realizacji zamówienia”. Po potwierdzeniu wyboru, Użytkownik przenoszony jest na stronę wyboru sposobu płatności i sposobu odbioru zamówienia.
  3. Zamówienie będzie dostarczone na adres wskazany przez Zamawiającego za odpowiednią opłatą wskazaną w cenniku dostawy. Wybór formy odbioru następuje po skompletowaniu zamówienia.
  4. Po złożeniu zamówienia Zamawiający otrzyma mail potwierdzający przyjęcie zamówienia. 

§ 5

  1. Zamawiający - konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie dziesięciu dni od dnia dostarczenia przesyłki. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 
  2. W przypadku skorzystania z uprawnienia wzmiankowanego w punkcie 1 niniejszego paragrafu, Zamawiający – konsument zobowiązany jest odesłać dostarczone zamówienie w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w ramach zwykłego zarządu rzeczą sprzedaną, a KIDZY.pl zwraca na rachunek bankowy Zamawiającego – konsumenta należność za zwrócone zamówienie.
  3. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w przypadku świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą (produkty personalizowane).

§ 6

  1. W przypadku, gdy okaże się, że dostarczony towar jest niezgodny z zamówieniem, Zamawiającemu przysługuje prawo do wymiany towaru na zamówiony bądź nowy.
  2. Odesłanie zamówionego towaru następuje na rachunek kidzy.pl, który pokrywa związane z tym koszty.
  3. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni. W przypadku uwzględnienia reklamacji, Zamawiającemu wysyłany jest nowy egzemplarz w miejce niezgodnego z zamówieniem. W przypadku, gdy reklamacja nie zostanie uwzględniona, KIDZY.pl  zareklamowany towar odsyła na własny koszt.
  4. W sytuacji braku zamówionego a niewadliwego towaru, kidzy.pl informuje o tym Zamawiającego mailem bądź telefonicznie. Wedle wyboru Zamawiającego – uiszczona należność jest zwracana na jego rachunek bankowy, albo wysyłany jest inny towar w tej samej cenie, wybrany przez Zamawiającego. Koszty przesyłek ponosi KIDZY.pl.