Regulamin świadczenia usług sklepu KIDZY.pl
§ 1
KIDZY.pl jest sklepem internetowym, którego właścicielem są Barbara Bieta i Monika Jaskólska prowadzące działalność M. Jaskólska, B. Bieta S.C. z siedzibą w Imielinie przy ul. Drzymały 76, 41-407, wpisaną do GUS, NIP: 6462968118. Regulamin określa zasady zawierana transakcji w sklepie KIDZY.pl.
§ 2
KIDZY.pl jest internetowym sklepem, za pośrednictwem którego użytkownicy mogą nabywać produkty dla mam i dzieci.
§ 3
- Dokonywanie zakupów za pośrednictwem KIDZY.pl wymaga akceptacji plików cookie przez przeglądarkę użytkownika.
- Serwis działa na prawidłowo skonfigurowanej przeglądarce Internet Explorer, Mozilla Forefox, Google Chrome bądź innej zaktualizowanej i odpowiednio skonfigurowanej przeglądarce.
§ 4
- Aby złożyć zamówienie, należy zarejestrować się lub wypełnić formularz "szybkie zakupy".
- Zamówienie dokonywane jest przez wybór właściwej pozycji produktowej, wybór liczby egzemplarzy i kliknięcie znaku „przejdź do realizacji zamówienia”. Po potwierdzeniu wyboru, Użytkownik przenoszony jest na stronę wyboru sposobu płatności i sposobu odbioru zamówienia.
- Zamówienie będzie dostarczone na adres wskazany przez Zamawiającego za odpowiednią opłatą wskazaną w cenniku dostawy. Wybór formy odbioru następuje po skompletowaniu zamówienia.
- Po złożeniu zamówienia Zamawiający otrzyma mail potwierdzający przyjęcie zamówienia.
§ 5
- Zamawiający - konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie dziesięciu dni od dnia dostarczenia przesyłki. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
- W przypadku skorzystania z uprawnienia wzmiankowanego w punkcie 1 niniejszego paragrafu, Zamawiający – konsument zobowiązany jest odesłać dostarczone zamówienie w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w ramach zwykłego zarządu rzeczą sprzedaną, a KIDZY.pl zwraca na rachunek bankowy Zamawiającego – konsumenta należność za zwrócone zamówienie.
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w przypadku świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą (produkty personalizowane).
§ 6
- W przypadku, gdy okaże się, że dostarczony towar jest niezgodny z zamówieniem, Zamawiającemu przysługuje prawo do wymiany towaru na zamówiony bądź nowy.
- Odesłanie zamówionego towaru następuje na rachunek kidzy.pl, który pokrywa związane z tym koszty.
- Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni. W przypadku uwzględnienia reklamacji, Zamawiającemu wysyłany jest nowy egzemplarz w miejce niezgodnego z zamówieniem. W przypadku, gdy reklamacja nie zostanie uwzględniona, KIDZY.pl zareklamowany towar odsyła na własny koszt.
- W sytuacji braku zamówionego a niewadliwego towaru, kidzy.pl informuje o tym Zamawiającego mailem bądź telefonicznie. Wedle wyboru Zamawiającego – uiszczona należność jest zwracana na jego rachunek bankowy, albo wysyłany jest inny towar w tej samej cenie, wybrany przez Zamawiającego. Koszty przesyłek ponosi KIDZY.pl.